تابناک- عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با انتقاد از طرح برخی از مطالب تحت عنوان غیبت ۶روزه شهردار گفت: اعضای شورا باید قبل از طرح مباحث در صحن شورا تحقیق کنند چرا که شهردار به بندرعباس ۶ روز نه بلکه ۲ روز آن هم طی ماموریتی خارج از استان بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 14 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس؛ در هفدهمین نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: اینکه برخی از اعضا مطرح می کنند که شهردار بندرعباس در شرایط فعلی ۶ روز خارج از استان بوده است امری غیر واقع است و لازم است قبل از بیان این مسائل در صحن علنی شورا تحقیقات لازم را انجام دهند.
وی با نمایش برگه ماموریت شهردار بندرعباس در صحن شورا افزود: شهردار بندرعباس فقط ۲ روز آن هم تاریخ هفدهم آذرماه و بیستم آذرماه در استان حضور نداشت که آن هم طی ۲ نامه  به مدیرکل شهری و شوراهای استانداری هرمزگان اعلام شده بود.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس؛ بیان کرد: شهردار بندرعباس در نامه ای که به شورا و استانداری ارسال کرده است جناب آقای بهاری را بعنوان جانشین خود در شهرداری معرفی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: خواهشا وقتی می خواهید مطلبی را بیان کنید تحقیقات لازم را انجام دهید تا خدای ناکرده زحمات هیچ کس زیر سوال نرود.
حجت‌الاسلام حیدری در بحث فروش اموال مازاد شهرداری بندرعباس نیز ضمن اعلام مخالفت خواستار نظارت دقیق بر روی این مسئله شد که پول حاصل از این فروش در موضوع مورد نیاز خرج شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار